tisdag 5 mars 2013

Orkeslös

Idag gick det inte så bra på pole. Kände mig lite orkeslös och den sista kvarten var skitjobbig. Caterpillar var tungt. Vi lärde oss också Marley och Meat Hook på spinning. Ajaj. Meat Hook brände på mitt bacon och i Marley gör det ont i knäveck och vad. Mest vaden (muskelknut).
Är i en dålig axelperiod just nu med mycket spänningar och var rätt trött (somnade på pendeltåget) men tänkte att koffein, Linnex och adrenalin skulle väga upp det. Träningsvärken från i söndags hjälpte kanske inte heller men hade ändå hoppats på lite mer energi.

På Meat Hook blev det också nåt konstigt med min handled, det kändes som att den separerade lite från min underarm... Tog det lite lugnt på den sidan efter det. Fast nu känns det ok. Ska stoppade lite kylgel på det och utsida lår innan jag lägger mig. Känner mig helt död nu. Hoppas jag hinner återhämta mig lite innan backbends imorgon.

Ps. "Min" stång var lite blodig, den som tränade innan körde hårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar