söndag 10 mars 2013

Krämpor

Har ju rullar runt en del på golvet idag och jag tror att jag har problem med rumpmusklerna också. Svaga och spända. Mest gluteus medius tror jag som verkar gå lite på sidan också. Och höftböjare och utsida lår. Knakande knän som antagligen är relaterat till utsida lår som är spänt. Och där fäster det nånstans kring höftböjare och röv. Höften knakar också. See the connection? Sen spänningar och knakningar i axlar och skuldror som ger spänningshuvudvärk. Och svaga handleder där jag nu sträckt ena. Ömma muskler i vaderna. Mycket av skiten i mina höften, lår och knän verkar likna löparknän, det är ungefär samma muskler tror jag. Många av övningarna jag ska göra ska man göra vid löparknän också. Det är intressant med anatomi nu. Måste ta reda vilka muskler som är oglada i mina axlar också.

Min kropp har typ helt gett upp den här veckan, känns som att allt bara går sönder, knakar och är spänt. Men då vet jag vad jag behöver jobba på. Hoppas att jag är superbra i musklerna nästa vecka!
Nu ilar det i min rumpa efter att jag har rullat på en taggig boll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar