torsdag 18 oktober 2012

inställd träning

Var precis på väg ut genom dörren när jag fick sms om att polepasset idag var inställt. Emelie som skulle vikariera för Louise hade blivit sjuk. Kanske var lika bra egentligen då jag tror jag har en förkylning på gång. Då ska man nog inte klämma in 4 pass på 3 dagar.

Igår lärde jag mig också att det är bättre att äta lite mindre till middag om man ska stretcha på kvällen. Under pike stretch fick jag uppleva en underbar blandning av smärta, spykänslor och att inte få nog med luft för att jag var hoptryckt och min näsa typ hamnade i "urringningen" på tröjan. Jag hade nog kunnat gå längre i stretchen men jag ville inte riskera att spy...

Serena sa att jag hade blivit mycket vigare på väldigt kort tid :) Yay! För ju mer jag tränar, desto mer problemområden hittar jag så det är kul att det ändå går framåt.

Måste ta mig till open pole snart. Jag vill öva på gemini och prova om jag kan göra en air invert. Och öva shoulder mount. Och cross ankle release så att jag kan göra den efter huvudstående för att ta mig upp på stången.

Är det nördigt att ha en lista på trick man har lärt sig och en lista på trick som man ska öva eller prova?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar