måndag 29 oktober 2012

Hype!

Ibland på kvällarna tittar jag på polevideor på Youtube och då blir jag rätt hypead. Vilket inte är så bra innan läggdags...

Var till läkare med min knakiga skuldra/axel förra veckan och det är nog bara något muskulärt. Fick remiss till sjukgymnast. Har haft väldigt dåliga erfarenheter av såna så hojta till om du vet en bra sjukgymnast!

Försöker aktivera skuldrorna mycket när jag tränar pole så att jag inte bara hänger i axeln. Ska se till att värma upp ordentligt också om jag går på OP men det är svårt. Kommer inte ihåg alla övningar när jag ska göra själv och så känner jag mig fånig. Stå själv och veva med armarna när man ser sig själv i spegeln... Kanske får prova ögonbindel under uppvärmningen? Måste motstå frestelsen att antasta en stång när jag är ouppvärmd.

Tänkte skriva att det är sista ryggpasset imorgon men det är det inte. För den fortsätter veckan efter och jag har två pass att ta igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar