torsdag 21 februari 2013

Trött vecka

Har varit väldigt trött den här veckan, det blir nog bra med blodprov nästa vecka. Kände av det ganska mycket på pole i tisdags. Vi brukar göra lite olika sit-ups, sammanlagt 45 och jag brukar bli trött typ de 5 sista. Nu blev jag trött redan efter 30. Vi lärde oss i alla fall ett nytt trick, Flatline Scorpio. Fast jag klarade det inte, jag har väldigt svårt för Scorpio. Stången fastnar vid revbenen på mig och när jag försöker dra mig upp med armarna (tuuungt) så fastnar som huden så att mitt magsidfläsk vara viker sig dubbelt och kläms fast... (sexigt värre).

Kommer nu konsekvent upp i min typ Shoulder Mount. Ska högre upp om jag ska kunna greppa med benen men jag kommer nog högt upp för att kunna vika ut benen och hålla i nån sekund. Sen har jag kommit fram till att det är nåt skumt med mina Inverts. Från golvet har min dåliga sida blivit min bra sida. Air Invert är konsekvent på mina gamla bra sida men funkar inte alls på andra.

På backbends fick jag en jättebra partner, Camilla. Jag tror jag har gjort framsteg i handstående spagat, den är inte så spagatig men kändes mycket mer stabil. Hela passet kändes väldigt bra trots att jag var så trött innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar