torsdag 28 februari 2013

Pole

Pole gick väldigt bra i tisdags. Jag hann äta lite innan och knarka lite koffein så jag hade massor med energi. Undvek att ta den vanliga greppsprayen under Caterpillar. Jag hade med min egen kopia av Dew Point som ändå bara är vatten, glycerine och konserveringsmedel. Mitt hade lite rosdestillat och aloe vera också. Det gick faktiskt mycket bättre än väntat, får mer naturligt grepp och blir inte fastklistrad på stången. Kom upp och kunde haka armen utan problem :)

Mina Air Inverts har varit konsistenta och kommer också upp lite grann i Shoulder Mount. Inte långt borta nu! Sen förvånade jag mig själv genom att klara Jamilla --> Butterfly helt själv 2 gånger. Första gången var jag i en sån chock att jag bara stod och stirrade ett tag.

Det enda som inte riktigt funkade var Cupid, trots greppspray (limversionen), men det är ok. Man kan inte förvänta sig att klara allt heller.


Överraskade mig själv också med att kunna komma upp i huvudstående utan att mellanlanda med knäna på armbågarna eller skutta upp. Har inte övat på det på flera månader men nu gick det bara. Svårt att förklara, jag får filma nån gång.

Efter träningen hade jag fortfarande energi så jag filmade när jag gjorde lite chin-ups och pull-ups. Det såg bättre ut i mitt huvud. Video kanske kommer sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar