lördag 9 februari 2013

Hemmaträning

Jag och herr kakmonster hade bestämt oss för att träna idag. Jag var superseg innan så jag drack en dubbel latte. Sen var det bara att köra! Inte lite kaxig längre med styrketräning när vi har ökat vikterna... Tränade lite pole efter skrotlyftandet och filmade faktiskt lite också. Filmade en Gemini som jag fick göra om 3 gånger för att jag hamnade fel för kameran och två enhandssnurrar. Inspirerades av Zenia som postade en video på facebook. Lyckades även göra en Cross Ankle Release utan att nån höll i mig och övade lite Caterpillar med bättre grepp. Fast bara en gång på varje, haha. Styrketräning som uppvärmning var inte optimalt. Caterpillar gick mycket bättre och herr kakmonster sa att jag "såg naturlig ut upp och ner".

Filmade också ryggövningar för att se hur högt jag kommer i supermans och och såna där rygglyft med benen. De filmerna kommer aldrig att läggas upp för jag skriker instruktioner åt herr kakmonster på ett sätt som får Hitler att verka trevlig.

Bilder och filmer kanske kommer...

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig! Jag är stolt över att få följa dina framsteg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är kul att följa dina framsteg med! Du inspirerar mig!

      Radera