onsdag 13 februari 2013

Air invert!

Träningen igår gick bra styrkemässigt, hudmässigt var det dock värre. Hade så ont i huden! Och blåmärken... De hinner inte läka innan det kommer nya och det börjar se lite äckligt ut.
Caterpillar är nog det som ger mig mest blåmärken, kommer ju upp och så men greppet är inte bra och jag hamnar lite snett. Sen började huden flagna av mina blåmärken också.

Framsteg i Shoulder Mount! Jag lyckas sparka mig upp, vika ut benen och hålla mig kvar i 1-2 sekunder. Jag tror att jag ska högre upp med rumpan, men jag lyckas i alla fall hålla mig kvar.

Scorpio gick inte alls. Hip hold inte riktigt heller men är nog på g. Mot slutet av passet var jag alldeles slut och hade ont men såg en annan tjej göra Air Invert. Det såg ju mycket roligare ut än att nöta på mina blåmärken så jag provade det. Det gick sådär. Sen fick jag tipset att klämma fast stången i armhålan, provade igen och lyckades! Men jag tänkte ändå att det gick för lätt, jag har ju inte övat det så mycket tidigare så jag bad hon jag fick tipset av att kolla om jag faktiskt lyckades eller om jag inbillade mig :) Måste filma det och Shoulder Mount så jag kan se hur det ser ut, svårt att kolla i spegeln samtidigt!

Bjuder på veckans blåmärken :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar