fredag 15 februari 2013

Orolig

Pratade med Nelle om mina blåmärken och tänkte att hon skulle säga att jag måste klämma hårdare så att det drar mindre på huden. Men Nelle berättade att de har haft några som inte har fått träna längre i studion pga. deras hud/blod/blodkärl. En del har väldigt lätt för att få blåmärken och det är ju inte bra om alla ytliga blodkärl i låren går sönder. Det kan också vara anemi eller brist på någon vitamin/mineral och att jag borde kolla upp det hos en läkare. Hon sa också att jag ska vara uppmärksam på hur de läker, om det är hårt efter att det har läkt är det inte bra.

Jag har bokat läkartid nu men är faktiskt rätt orolig för att inte kunna träna pole. Det är den enda träningen jag har hittat som jag verkligen tycker är rolig. Hoppas att det bara är järnbrist eller nåt. Annars får jag kanske hålla mig till saker där man inte greppar så mycket med bara huden.

Ska nog undvika Caterpillar ett tag för att se hur mina blåmärken läker. Får prata med Emelie om att göra något annat när de andra övar på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar