lördag 29 juni 2013

Uppdatering

Träningen har varit väldigt sporadisk den senaste tiden och jag har inte gjort mina rehabövningar alls... Kosten har ju inte varit bra. Men nu har jag haft 3 dagar den här veckan då jag inte har ätit glass, kakor eller bakelser. De första 3 dagarna på en månad. Yay! Har varit extremt trött (allt socker kanske?), haft byggfolk hemma och mycket annat husfix. Känns som att alla omkring mig tränar,håller igång och får magrutor medan jag känner hur min mage växer och blir degigare. Ick! Samtidigt känner jag mig så slö och omotiverad och orkar bara inte ta tag i det... Men jag ska påbörja en squat challenge med en kollega på måndag i alla fall. Har gått med på 2 veckor och sen får vi se. I slutet var det 250 squats på en dag, vilket känns lite väl mycket.

Idag är det pole battle i studion. Jag är väldigt nyfiken och vill typ gå, samtidigt som jag inte vågar. Jag har superfobi för att dansa. Jag har t.o.m. blivit släpad till en dansgolv och sen sprungit därifrån. Jag vet inte ens om jag vågar dansa ensam i ett nedsläckt rum. Knappt ens om jag var drogad. Sen kan jag inte så många kombos så vad ska jag göra på en pole battle? Göra en back hook och sen springa iväg när folk gör sina russian splits, starfish, iron-x och allt annat avancerat? Det känns ju konstigt att bara sitta där och glo på folk också. Har en massa grejer att göra hemma idag och som pricken över i så vaknade jag 5.30 av en mardröm och fick sen ont i axlar och huvud. Så det blir inte pole battle idag.

Vet inte riktigt hur jag ska göra, men tänker att jag ska försöka inte äta crap på vardagar, göra bort tråkgrejer hemma som tar energi för att jag skjuter upp det och hoppas att träningslusten kommer tillbaka? Måste ju göra rehabövningar i alla fall. Sen vill jag ju inte tappa styrka och teknik... Nu är ju badrummet klart så jag har inte massa byggfolk hemma längre så jag borde kunna träna hemma efter jobbet. Jag behöver nån som sparkar mig i arslet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar