måndag 10 juni 2013

Träningsvärk

Träningsvärk i framsida och baksida lår, rumpa, ländrygg och framsida axlar. Typ asmycket i låren. Vet inte hur jag ska kunna gå imorgon. Tillsammans med träningsvärken i ländryggen så är det inte direkt skönt att böja sig fram. Är nog första gången jag har sån träningsvärk i ländryggen. Gjorde rygghävningar i sån där roman chair. 10 vanliga, 10 x 5 kg, 10 x 10 kg, 10 x 15 kg och sen 10 x 10 kg igen. Och i slutet av träningen gjorde jag supermans och då kändes det jättelätt. Vet inte riktigt hur jag ska göra rygghävningar med vikter när jag är hemma men det borde gå och göra nån fullösning.

Herr kakmonster ska beställa hantlar så då ska jag börja göra utfall med vikter. Nån gång SKA jag ha en rumpa som syns utan mikroskop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar