torsdag 13 juni 2013

Messing around

Har ätit onyttigt i 3 veckor nu och det har slarvats rätt mycket med träningen. Men idag åt jag bara 1 biscotti och ingen glass. Gjorde lite rygglyft med vikter, men fick göra en fullösning då jag inte har någon roman chair. Varken bekvämt eller ergonomiskt men bättre än inget antar jag. Håller i 10 kg. Gjorde 3 set på 10 repetitioner.




Efter det blev det lite pole. Lite planlöst lekande bara. Märkte att jag höll på att tappa min cross knee och cross ankle då hudsmärtan kom tillbaka, så jag nötte det lite tills det kändes bättre. Men jag förstår verkligen inte hur man ska få tag i stången till en jewel? Känns som att stången är hur långt borta som helst?

Min stång är jättegreppig nu när det är varmt. Får ont i händerna när jag gör snurrar. Får ingen fart --> släpper greppet lite --> rasar ner. Dåligt för snurrar men superbra för att greppa med andra kroppsdelar. Filmade min gemini igen och den ser bättre ut.
Gemini i februari
  
Gemini i juni
 Avslutade sen med lite squats. Inte kört squats på 2 månader så jag sänkte 10 kg och fokuserade mer på teknik. Jag som fortfarande kände av lite träningsvärk från i söndags...
Squats 32.5 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar