söndag 27 januari 2013

Träning med min PT

Tränade med min PT, herr Kakmonster, i 2,5 timmar hemma idag. Mitt tredje pass tror jag. Knäböj 25 kg, axelpress 21 kg, marklyft 35 kg. Kör 5-10 repetitioner per set. Gjorde också lite rehabövningar för axeln, invertlyft på stången, supermans och rygg/benlyft. Herr Kakmonster fick också träna Supermans då han vill träna ryggen mer. Sen stretchade jag i ca. 1 timme. Lite frustrerad med mina höftböjare. Ibland känns det mest i mitt knä faktiskt och jag hittar inte rätt läge. Får försöka justera åt lite olika håll för att se om jag kommer åt den mer. Sen var jag faktiskt inte så trött så jag körde plankan 2 min och sen 3 Chin-ups och 2 Pull-ups. Rekord för mig :)

2 kommentarer:

  1. Älskar ditt hemmagym, vill ha plats med ett ^^ Du är så duktig, kämpa på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad gullig du är! Vi "gamlingar" får kämpa på ;)

      Radera