lördag 3 november 2012

Resultat?

När jag började träna pole var jag ju väldigt otränad och trodde inte heller att jag skulle fortsätta. Men det gjorde jag och jag ser lite resultat i armarna. Tog aldrig något kort på mina armar före pole men efter alla kurser. Maj efter nivå 1, juli efter nivå 2 och november efter nivå 2 igen.
Klicka för en större bild.


Störst skillnad är det mellan maj och juli då jag tränade 2 gånger i veckan. Inte så stor skillnad mellan juli och november, såg nästan starkare ut i juli?. Hade ju uppehåll i nästan 2 månader och tränade sen bara 1 gång i veckan. Tror jag har lagt på mig lite mer fett också. Man måste ju skydda musklerna... Jag är som sånt där dyrt guldkött, smågammalt kött med bra fettmarmorering med en fettkappa runt ;)
Det ser ut som att mina armar blir kortare och kortare också, haha.

Starkare har jag blivit i alla fall. I torsdags kunde jag göra 10 bra armhävningar utan problem. Min man utmanade mig till att göra en chin-up på tunnelbanan. Klarade det utan problem också.

Du som läser det här är förmodligen mycket starkare men man måste ju börja nånstans!


Ps. Varför är inlägget "Gårdagens träning" läst många fler gånger är övriga inlägg?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar