måndag 19 november 2012

Nivå 3

JAG KLARADE GEMINI!!!!!

Jag ville börja med den informationen ;) Jag är övertygad om att det var mycket fult och jag kunde bara hålla den i kanske 2 sekunder, men det räknas ändå. Jag trodde att jag hade pokerface men det hade jag uppenbarligen inte när jag såg mitt breda flin i spegeln. Då kan jag bocka av den från min bucket list! Vad ska jag nu ha?

Lina var en bra instruktör, trevlig och gav bra tips. Började skaka av magövningarna under uppvärmningen, vilket är bra. Tycker om när uppvärmningen är precis på gränsen för vad jag klarar av. Kände inte igen någon i gruppen. Men alla var jävligt vältränade. Tror typ 70% hade synliga magmuskler. Jag var typ den enda med muffin top, haha. Tillbaka till fetast och svagast men det hade jag väntat mig också. Är kanske inte stelast längre efter två benstretchkurser.



Vi körde Caterpillar Climb, Jamilla och Brass Monkey. När Lina visade Brass Monkey såg jag ut såhär O_O. Jag som inte känner mig trygg i Cross Ankle Release än. Så jag övade mest på den. Jag sitter bra egentligen men jag vågar inte luta mig bakåt :(

Provade Cramer's Firm Grip och den var helt awesome! Brukar vara svårt för mig att greppa med benen om det inte är jättevarmt men sprayen var som magi! Synd att den är så svår att få tag på! Men jag beställde lite olika greppmedel tillsammans med stången. Och nya shorts. Så jag är fattig nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar