måndag 26 november 2012

"Det kanske skulle vara lättare om man var full?"

Jupp. Det sa jag. Och jag har aldrig ens varit full. Lina skulle lära oss Butterfly Spin-down. Läskigt trick. Man står i Handstand Butterfly, svingar det bakre benet samtidigt som man släpper handen på motsatt sida och tar tag i stången med handen och sen andra handen också på nåt vis, mitt i snurren. Lät ju enkelt (?) men när jag väl står där så vågar jag inte släppa handen. Jag är inte nog stark för att göra det långsamt men jag vill ju inte ta fart om jag inte vet att jag inte dunsar i marken... Knepigt.

Det var en dålig greppdag för mig men vi försökte lära oss Scorpio. Mycket svårare än Gemini tycker jag. Vet inte om jag är felskapt men jag får som inte in benet rätt. Vaden är fel och kan inte greppa med låren då mina händer alltid är i vägen. Är ganska blå på benen idag.

Blev lite illamående en halvtimme in i lektionen också. Vet inte om det berodde på att jag drack en Celsius innan, brukar inte dricka sånt. Kändes ju inte optimalt att hänga upp och ner då, men det försvann när jag tog det lite lugnare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar