tisdag 17 december 2013

Slut på terminen

Förra veckan var nivå 4 inställd och det var nog lika bra då jag hade världens huvudvärk. Vi hade dock sista stretchpasset. Kommer kännas lite tomt, Emma är så varm och trevlig. Tycker det är skönt med stretch för att man måste fokusera på kroppen och rensa tankarna. Sen har jag inre dialoger med mina muskler som kanske inte är helt friska, men jag har fått bra resultat på kursen! Härlig känsla när man äntligen får komma ur en stretchposition, välter runt och krälar bort med armarna ;)

Igår när jag hade sista pole-passet med Moa trodde jag att hon hade spionerat på min styrketräning, för hon valde övningar som tar just där jag har som mest träningsvärk. Hade mycket i lår (främst hamstrings) och nedre rygg. Pistol squats (fick ta mycket hjälp av stången) och Chopsticks är såå kul när man är så öm och stel att man har svårt att få på sig skorna!

Har fortfarande problem med leg hangs där man flyttar runt överkroppen till andra sidan, kan inte flytta överkroppen utan att tappa greppet med benen verkar det som. Ska öva på den under uppehållet.

Just nu är det uppehåll med dieten resten av året. Sen har jag köpt ett personligt kost och träningsprogram av en PT för att bli av med julskinkan. Men vi kan säga att jag bulkar nu och övar mina matsmältningsmuskler. EATING ALL OF THE THINGS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar