söndag 1 december 2013

Grumpy

Haft en konstig vecka med två konferensdagar där jag tryckte i mig godis för att hålla mig vaken, en dag där jag gått upp 04.50 för att träffa min sjukgymnast och en helg med svärföräldrarna som inkluderar julbord. Sen var jag så trött en dag när jag skulle ta sovmorgon att jag råkade vara på pendeltågsstationen 1 timme för tidigt. Insåg när jag stod där att det var NU som jag skulle ha stigit upp :(

Känner mig välgödd och välsockrad samtidigt som mina rutiner har rubbats väldigt mycket. Ingen lördagsträning (julbord) och ska försöka få in träning idag fast jag har besök större delen av dagen. Och stången är nedmonterad och gömd för svärföräldrarna. Har dessutom fått order från min sjukgymnast att jag inte får göra squats med vikter på grund av mitt knä. Jag ska göra 10 st utan vikter... Blargh, jag värmer ju upp med 20 kg! Känns lite meningslöst att göra 10 utan vikter då. Har fått mer tråkiga rehabövningar. Så jag har ett tråkigt träningspass med mycket rehab framför mig ikväll. Jippie...

Kan lägga till att det är den tiden på månaden och jag vaknade med huvudvärk. Någon som har lust att träffa mig idag? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar