fredag 6 december 2013

Bättre humör!

Den här veckan har varit bättre med rutinerna och kakmonstret är mindre grumpy.

I måndags övade vi handsprings med passning och jag lyckades hålla mig kvar själv i typ 1 sekund. När jag insåg att Moa inte längre höll i mig fick jag panik och greppade stången med en fot ;)
Har fortfarande väldigt svårt för Electric leg switch och leg hangs där man flyttar överkroppen till andra sidan stången. Har svårt för trick som Electric leg switch och Cupid då mina höfter inte riktigt gillar det. Kan inte göra breda squats heller. Men jag ska försöka få ordning på det med rehab och stretch.

Stretchen går väldigt bra. Förra veckan fick jag ner pannan till golvet i straddle. Den här veckan var jag nära men inte riktigt där. Stretchen har även påverkat mina rumänska marklyft. Man håller i skivstången och går ner med rak rygg tills man känner en stretch i hamstring och vänder, men vikterna tar i golvet innan det känns i hamstrings ;)



Jobbar på min Jewel, den ska bli bättre snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar