fredag 22 november 2013

Ensamt

Herr kakmonster har varit borta på jobbresa i lite över en vecka så det har blivit lite extra träning/foam rolling/stretch. Förra invägningen stod det still och nu plötsligt väger jag nästan 2 kg mindre. Troligtvis hade jag gått ner förra veckan men samlat på mig vatten så det är nog inte såå dramatiskt. Har fortfarande bilringar på mage, sida och rygg. Och nästa vecka blir det konferens och julbord. Fast det är ok. Får fuska lite då samt kring jul och nyår. Jag har inte bråttom att gå ner så länge som jag faktiskt inte går upp i alla fall.

Vi gjorde nån slags shoulder mount flip på träningen i måndag. Jag förstår den mycket väl i teorin, men i praktiken fick Moa både lyfta upp mig och sätta ner mig igen >_>
Har en hel del  nya trick från nivå 4 att öva på hemma. Har just tränat på en övergång från gemini till scorpio där man flyttar överkroppen på andra sidan av stången, men jag tappar greppet hela tiden!
Nu går jag som en krabba för att inte byxorna ska röra vid insida lår. Har sett massa polevideor på youtube så jag är fortfarande träningssugen. Men proppmätt och öm.

Jag lyckades nästan med en jewel idag. Gjorde en cross ankle release och hade svårt att hitta stången, men var så nära golvet att jag kunde gå med händerna tills jag nådde. Sen hade jag lite svårt att fatta hur man trycker med händerna men det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar