söndag 27 oktober 2013

Stretch 1

Går ju stretch 1 en tredje omgång då det var längesen jag gick benstretch. Hade Serena då och hon är ganska tuff. Det var mycket spänna och sen slappna av, så passen kändes rätt mycket. Emma är mycket mjukare, men jag tror vi håller stretchen längre? Mer fokus på höfterna också vilket jag behöver. Var lite förvånad över att det var så mjukt bara, förväntade mig att hela tiden vara på gränsen för vad jag skulle klara av och att jag skulle ha lite ångest, men det kändes avslappnande istället. Tror jag ska försöka pusha mig själv lite mer nästa gång i alla fall. Vill vara lite närmare min ångestgräns ;)

En vecka av kaloriräkning nu. Mått och vikt har minskat lite. Tycker sånt här är så jobbigt att jag förtjänar magrutor efter en vecka, men det funkar visst inte så. Vissa perioder i månaden är det extra sugigt att räkna kalorier :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar