torsdag 24 oktober 2013

Nivå 4

Nivå 4 gick förvånansvärt bra. Jag hade förväntat mig att inte klara någonting och vara sämst, men hoppades på att bli positivt överraskad, vilket jag blev :)
De andra som gick nivå 4 för första gången var på ungefär samma nivå och passet var inte astungt. Fast uppvärmningen var jobbig. Vi gjorde en hemsk övning där man från liggande typ gör en sit-up och knäböj i ett tills man står upp. 20 st såna. Efter passet pratade jag med de andra och man ska visst ta fart med armarna! Jag hade armarna som när man gör sit-ups så jag typ dog. Mer fart nästa gång. Och hela hösten har jag ju blivit illamående av konditionsträning så jag mådde lite illa ett tag efter uppvärmningen men sen gick det över. Passet gick klart över förväntan i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar