lördag 2 november 2013

Den bakre rumpan

Nivå 4 går fortfarande helt ok. Får lite ont i underarmen när jag försöker göra Twister i luften men från marken går det bra. Lite citat från passet:
"Låtsas mer att du är i luften!"

"Du behöver komma längre ut med rumpan"
"Den bakre rumpan?"

Stretchen gick också rätt bra. Fast det var en övning där mitt knä ploppade en del. Emma fick känna på det och hon tyckte att det inte var så bra och att Nelle borde kolla på det. Det har ju ploppat typ 2 veckor nu så jag har hoppat över mina squats :(

Har räknat kalorier i snart två veckor nu. Förra veckan kändes inte så farlig men den här veckan har känts jobbig. Igår var vi ute och åt (cheatday!) och jag var äntligen mätt för första gången i veckan! Först var jag pangmätt. Sen sa det typ slurp i kroppen. Herr kakmonster fick matkoma men jag var helt överlycklig och glad över att vara mätt. Fick jättemycket energi i kroppen så jag gjorde pull-ups och chin-ups när jag kom hem, haha.

-1,3 kg
-3cm midja
-2cm rumpa (fast den ska bli stor ju!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar