söndag 22 september 2013

Fortsatt bra träning

Var på sista backbendspasset för terminen, för min del. Det gick bra, för första gången kändes chest stands inte kaos!

På pole kändes det lite segt i början. Tror att min kropp känner av mycket förkylningar och sånt som går nu. Blir snabbt andfådd och lite illamående. Styrkemässigt var det dock bra! Jag lyckades LYFTA mig in i en shoulder mount! Trodde inte att jag hade en chans men provade ändå. Det var ingen som såg så jag visste inte om jag inbillade mig. Så jag bad en träningskompis filma. Som vanligt flexar jag fötterna när det är tungt... Lyckades typ med superman också! Den är dock inte klockren än.

Och så blev det styrketräning igår. Jag var extremt opeppad. Lite så att jag går och är småsur på herr kakmonster för att han "tvingar" mig att träna. Ökade i vikt på två övningar och i reps på en annan så det gick ju också bra. Men jag orkade inte försöka med några maxvikter, det får vänta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar