lördag 14 september 2013

Bra träningsvecka

Den här veckan ha träningen gått riktigt bra. Var i hemmagymmet i ca. 2 timmar idag. Höjde i squats (42.5 kg) och marklyft (65 kg). Nästa vecka vill jag försöka höja ännu mer och prova att maxa igen.

Tränade sen pole med fokus på styrka. Orkade bara 40 min varav 30 min av det var inverts, shoulder mounts och caterpillar. Sen lite rygg, foam rolling och stretch på det.

Tror träningen går bra nu för att jag har ätit ännu mer än vanligt samt att det får mig att tänka på annat. Har lite grejer som händer privat nu så det är skönt att rensa tankarna en stund. Mitt överätande verkar ha positiv effekt på styrkan med inte på figuren.

Bjussar på en video med dagsläget av shoulder mount samt en bild på en half-flag light.


En half-flag med ett böjt ben, raka ben nästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar