tisdag 10 september 2013

Äntligen swandives!

I måndags hade jag massa träningsvärk och var lite orolig för hur det skulle gå på backbends. Kände dessutom av handleden lite grann. Blockstretchen gick sådär då blocket hamnar mitt på träningsvärken och jag rörde på mig nån millimeter då och då, vilket Nelle inte missar. Men äntligen lyckades jag med swandives! Det tog bara ca. 1 år av frustration! Jag var typ överlycklig! Bridge rockings gick också helt ok, jag hade inte panik. Missuppfattade dock hur länge vi skulle värma upp så jag hade redan gjort 2x10 när vi skulle börja så det blev 4x10 istället. Blev lite rättad i kobran vilket också kändes typ "aha, det är SÅ det ska kännas". Jag är lite slow av mig men bättre sent än aldrig!

Jag tar ju bara igen pass från tidigare terminer så nästa vecka är sista, vilket är synd då det känns som att det händer nåt nu. Kanske får fråga om jag kan lägga till lite cash och gå resten också. Eller om jag ska ta 4 veckor paus och försöka (host) träna hemma då jag har lite andra grejer på gång. Hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar