torsdag 12 september 2013

Awesome!

Dagens pass gick svinbra av någon anledning! Det började sådär, var seg som vanligt efter jobbet. Vi skulle göra air inverts och jag klarade bara 3 innan jag typ tog slut. Var lite lätt illamående av ansträngningen från uppvärmningen också, haha. Sen hände detta:

* ÄNTLIGEN SCORPIO ZOMG! Inte så snygg men i alla fall scorpio från marken! Nytt!
* Gemini --> hip hold --> scorpio! Nytt!
* Klarade båda versionerna av hero! Nytt!
* Gemini --> hero 1 --> hero 2 --> superman med passning från Emelie! Nytt!
* Tog mig upp i en shoulder mount och kunde greppa med benen! Trodde inte jag fått tillbaka nog styrka för det.
* Tog mig upp med röven på rätt plats i caterpillar!
* Klara en halvflagga med nedre benet böjt! Gjord halvdan förut med nu var den stabil och rak med nedre benet böjt!

Barnslig som jag är rusade jag fram till Moa och berättade att jag klarade en scorpio, haha. Som när jag var tvungen att berätta för Louise när jag lärde mig klättra.

Har varit en helt amazing träningsvecka hittils. Sätta två grejer som man kämpat med i ett år på samma vecka! Och sen lite andra trick som bonus! Hur många utropstecken i detta inlägg?! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar