lördag 25 maj 2013

Slö träning är ändå träning

Var inte jättepeppad på att träna efter att ha rensat ogräs i 2,5 timme men är ändå glad att jag gjorde nånting. Mest rehabövningar för axlar, rygglyft, provade lite ab wheel, foam rolling och sen stretch. Tog 1 timme. Förstår inte såna som kan gå till gym och vara klara på 45 min...

Försökte göra supermans med 2 x 10kg viktplattor på vaderna men det gick inte, viktplattorna ville lyfta och ramla av. Men de funkade för att göra lite högre rygglyft med. Sen fick herr kakmonster lägga viktplattorna på min rygg så gjorde jag rygglyft med benen, med 1 kg ankelvikter på varje ben. Gjorde 3 x 10 och sen 3 x 10 utan ankelvikter. Filmade den sista men det gick sådär. Stör mig på mina evigt böjda knän, mina instruktörer måste nog störa sig ännu mer på det, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar