torsdag 23 maj 2013

Noll diciplin

Har inte tränat sen senaste träningspasset i studion för en vecka sedan. Var i London under helgen och fick i mig nog med mat och socker för en vecka framåt och bestämde mig för att äta nyttigt ett tag sedan. Att bara ha ätardagar fredagar och lördagar, med undantag för en onyttig sak under arbetsveckan plus en glass varannan tisdag (tröst). Eh... åt glass måndag, tisdag, godis på onsdag. Idag åt jag glass och chips... Fast jag blir så här ibland när jag ska äta nyttig för att jag hatar att vara begränsad. Kanske får vända på biffen så jag måste äta glass minst varannan dag! Önskar jag hade Zenias diciplin.

Fått hem mer glycerin nu så att jag kan blanda mer greppspray. Ska jobba lite på formulan. Om det blir bra så kan man få lite gratis av mig så länge man tillhandahåller en sprayflaska att fylla med.

Såg den här videon och lade till den på min lista med ca. 90 andra poleinspirationsvideor. Så liten men stark och har bra flyt. Hon har den där tyngdlösheten. Och så är hon en av få asiater med booty.  Jag vill också...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar