fredag 3 maj 2013

Pole och rygg

Pole gick rätt bra i tisdags, för en gångs skull var jag inte krasslig. Vi gjorde inte så mycket nytt men det var ändå rätt tungt och jag har haft lite träningsvärk i armarna. Förstår mig inte alls på det där med att hoppa upp till brass monkey...

På ryggpasset var Emma vikarie igen. Jag tror jag gör framsteg i blockstretch, får mindre panik nu. Jag provade med att inte säga till så fort det blir obehagligt, och märkte att obehaget faktiskt inte ökar så mycket fast man trycks längre ner. Intressant! Fast sen kommer jag säkert på panik när Nelle trycker ändå, haha. Provade att ha block under mig under supermans och det känns som att det blir mycket lättare då? Känns som att man fuskar!

Vi gick i bryggor och det var riktigt kul! Missade när de andra gjorde det så det blev första gången för mig att gå framåt, bara provat åt sidan tidigare. Tog ett tag men sen kom jag sakta framåt med små steg. Bakåt gick inte alls, förstår inte vilket håll jag ska åt, varken fötterna eller händerna. Åt sidan gick det mycket bättre än förra gången.

Styrketräningen har det slarvats med en hel del den senaste tiden. Först sjuk och sen har jag haft fullt upp med annat. Mycket trädgårdsarbete, som den tant jag är. Hoppas jag hinner och orkar med ett pass i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar