torsdag 11 april 2013

Tillbaka

I tisdags blev det pole igen. Äntligen! Jag var rätt trött och hade huvudvärk men var ändå glad att jag kunde träna. Var så trött att jag träffade mig själv på hakan när jag skulle äta min banan...
Träningen gick bättre än väntat trots att jag testade brass-stången i studion. Den är lite hal, min egen är greppigare av nån anledning. Klarade inte att göra en halvflagga. Har varit nära förut men just den dagen gick det inte.

Vi har en väldigt stark kille i gruppen och Emelie visade honom ett trick där man gör en shoulder mount och sen går man ner med ett rakt och ett böjt ben tills man är 90 grader från stången. Vet nån vad det kallas? Han klarade det på första försöket. Jag tjuvkikade lite och ville också prova. Kom nästan ner till 90 grader innan jag damp ner på golvet, haha. Nästa gång!

Drömde att jag var vig igen, att spagat inte ens kändes. Blir så besviken när jag vaknar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar