fredag 12 april 2013

Rygg

Var tidig i studion igen så jag kunde stretcha höftböjare innan backbends. Rebecca var där och jag som är svältfödd på folk att prata pole med distraherade henne från tävlingsträning med att babbla på, haha. Fick lite bra tips också. Rebecca skulle också vara med på backbends. Tänkte kika lite på henne och på en annan bloggare men på nåt sätt blev det inte. Har som fullt upp med egna övningar och att passa en partner så jag glömmer som att tjuvkika på folk.

Styrkan var inte på topp igår men det gick ok ändå. Brukar testa styrkan innan med arms-only climb. Vi gjorde axelstretch där ens partner hjälper till och trycker lite som jag tyckte är lite obehaglig. Min ena axel är svagare och det känns som att den ska hoppa ur led så jag vågar inte ta i så mycket. Mer rehab antar jag... Blev trött fort i övningarna igår, tror jag och min inte så vana partner gjorde 3-4 set med swan dives där mina sista var urusla. Nelle tjatar på mig om mina fötter också. Jag är hopplös med mina fötter, jag tänker aldrig på dem om ingen säger åt mig precis innan! Och i ärlighetens namn så prioriterar jag inte det heller, är ju så fokuserad på att klara övningen och bryr mig inte så mycket om hur fötterna ser ut...

Träningsvärk i ryggen idag. Och axlarna från pole. Jag vet inte ens vad det är ifrån, brukar inte ha träningsvärk där.

Nu är det fredag! Party-time! Ok, det är snarare äta, spela tv-spel och sen sova ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar