tisdag 16 april 2013

Nya framsteg

Har varit väldigt trött de senaste veckorna, styrkan var inte på topp och jag har fortfarande träningsvärk från knäböjen i söndags. Ändå gick träningen rätt bra. Klarade shoulder mount --> inverted crucifix. Fick också prova början till ayesha, att släppa stången med knäna i caterpillar. Jag vågade det till och med själv lite grann.

Kämpar fortfarande med scorpio... Vi skulle göra gemini--> hip hold --> scorpio och det gick inte alls själv. Sen kom Emelie och typ tvingade mig. Det gick skapligt tills vi kom till scorpio och det gjorde så sjukt ont! Det gjorde så ont att jag öppnade ögonen. Ja, det var här jag märkte att jag tydligen hade blundat hela tiden för att det var så läskigt, haha. Emelie sa också att hon kommer att pusha mig mer för att jag kan mer än jag tror, men att jag är feg. Tror Nelle kan skriva under på det...

I slutet förvånade jag mig själv genom att göra en air invert med raka ben! Jag trodde inte själv att det skulle gå så lätt men jag har vittnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar