fredag 12 april 2013

Blockstretch

Jag tycker att blockstretchen kan vara ganska behaglig nu så länge ingen trycker på en. Var rätt skönt igår när jag skulle göra den ensam. Trodde jag. Nelle gick omkring och justerade folk. Och tryckte ner mig i axlarna. Det gick ok och jag tänkte att det var över. Sen kom hon igen och tryckte på mig på armarna. Det gör ju inte ont egentligen, det är bara väldigt obehagligt och jag får svårt att andas. Så när jag kände paniken komma så viskade jag "inte mer". Hon stannade upp lite och när jag kunde slappna av lite så tryckte hon mer. Hon vet ju att jag inte går sönder och jag känner att jag egentligen skulle kunna gå längre. Jag försöker slappna av med får ändå lite panik. Ju närmare min gräns vi kommer, desto mer börjar jag streta emot. Och sen tänker jag på att oavsett hur mycket jag stretar emot så kan Nelle trycka ner mig för hon är starkare. Så jag väser fram ett tyst "snälla inte mer"... Haha. Är typ världens mes. Kände att nån bredvid mig vände sig och tittade på mig. Ynkrygg.

Kan inte låta bli att skratta åt mig själv efteråt. Jag vrålade henne inte i ansiktet den här gången i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar