torsdag 6 december 2012

trött

Brukar ju vanligtvis blogga måndagar, dvs. dagen efter pole men nu har det inte blivit så. Massa grejer som kommit i vägen. Aktiviteter, huvudvärk och allmän bläighet. Jag fattar inte att jag har haft stången i typ 1 vecka och inte satt upp den än. Känner mig lite ur balans och som att jag ligger efter hela tiden.

Var inte på topp i söndags när jag hade lektion heller. Mådde inte speciellt bra när jag gick till studion men kände mig bättre när jag var där. Småpratade lite med Emelie i stretchrummet innan och hennes glada humör smittade av sig lite. Tillfälligt i alla fall. Emelie var lite småsjuk och det verkade som att fler var det också. Det var lite kallt i rummet och ingen fick något bra grepp så vi missbrukade lite Firm Grip. Vi fick bland annat lära oss två versioner av Hero samt Gemini --> Hip Hold --> Scorpio. Hip Hold var inte skönt. Fast jag fejlade det mest. Gjorde en typ Gemini och typ Hero. Men man kan ju inte lära sig allt på första försöket.

Har för tredje gången drömt att jag kunnat klappa mig själv på huvudet med fötterna. Hann tänkta "wow! Vad ska jag nu ha som mål?" innan jag insåg att jag inte ens är nära. En dag kanske.

Håller tummarna för att min bläighet går över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar