torsdag 27 december 2012

Tillbaka

Kom tillbaka till Stockholm igår efter några dagars julfirande i norr. 1,5 kg tyngre på 4 dagar ger en sammanlagd viktuppgång på 5,5 kg i december... Ajaj. Blir att för en gångs skull försöka gå ner i vikt i januari som resten av Sverige. Räknade kalorier i våras/somras med slutade för att jag inte gick ner i vikt. Det jag inte fattade då var att fettet hade bytts ut mot muskler så det hade gett bra effekt ändå. Vet inte om jag orkar göra det igen men jag behöver ju inte ta kakor två gånger om dagen... Allt har lagt sig kring magen så jag ser ut som att jag har svalt en vattenmelon. Jag kanske får bättre grepp om jag knyter bilringen runt stången? ;)

Innan året är slut ska jag ha klarat en fitocracy quest som går ut på att man gör 30 squats och 100 burpees under ett träningspass. Imorgon ska jag gå på mellandagsrea så om jag inte hinner då så ska jag göra det på lördag. Brukar inte ha nyårslöften men under 2013 hoppas jag klara av en shoulder mount.

Min jäkla skruv har fortfarande inte kommit! >:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar