måndag 17 december 2012

Sista passet innan juluppehåll

Igår var sista passet innan juluppehåll i 2 veckor. Också sista passet där Emelie vikarierar för Lina.
Vi gjorde skottkärran från helvetet igen där den som står upp inte håller i benen utan man får knipa fast dom själv. Den och klättring där man inte får dra sig upp med armarna gjorde nog att jag har träningsvärk på insida lår idag. Tror jag är ganska svag i de musklerna faktiskt. Har träningsvärk i biceps också.

Vi körde Jamilla till Butterfly, Eros och Cupid. Jamilla till Butterfly var jättesvår. Lyckades först inte haka foten och sen när jag lyckades med det så satt jag fast halvvägs. Jag visste var jag skulle men jag kunde bara inte ta mig dit. Eros var också jättesvår. Jag är fortfarande inte bekväm med Cross Ankle Release. Jag vet att jag sitter bra men jag litar ändå inte på det. Om nån bara håller typ två fingrar i ryggen på mig så vågar jag. Jag är rädd att jag ramlar eller inte kan ta mig upp igen. Sen ska man göra typ Brass Monkey och sen nåt tjosan så man hamnade i Eros tror jag men det var överkurs för mig. Med Emelies passning så kom jag ner i Cross Ankle Release men det kändes som att stången var en meter bort. Nådde den till slut men sen skulle man släppa lite med benen och det vägrade jag göra... Cupid var väl minst svår men gjorde så ont! Både i knävecket och i vadmuskeln.

Meh, hittade en äldre man som klarar Eros när inte jag gör det.



Sen finns det ju Greta Pontarelli också som kan göra Jade och allt möjligt fast hon är i tantålder. Så jag ska nog akta mig för att skylla för mycket på min ålder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar